TRAKYA ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ, ULUSLARARASI ISO 9001:2015 KALİTE BELGESİ’Nİ ALMAYA HAK KAZANDI

Trakya Üniversitesi Hastanesi, ayakta ve yatarak tıbbi tanı ve tedavi hizmetleri kapsamında, uluslararası kalite yönetim sistemi olan ISO 9001:2015 Kalite Belgesi'ni almaya hak kazandı. ISO 9001 standardının 2008 versiyonunda gerçekleşen revizyon sonucu yayınlanan 2015 versiyonunda belirtilen şartlara uyum sağlayabilmek amacıyla, 2017’den itibaren çalışmalara başlayan Trakya Üniversitesi Hastanesi, tüm süreçlerini iyileştirerek denetime hazır hale geldi. Trakya Üniversitesi Hastanesi, 16-18 Mayıs 2018 tarihleri arasında, belgelendirme kuruluşu tarafından 3 gün boyunca gerçekleştirilen denetimlerin ardından ISO 9001:2015 belgesini almaya hak kazandı.

Üniversite olarak son iki yılda toplam kalite ve eğitim süreçlerinde, akreditasyon amacıyla yoğun bir çalışma gerçekleştirdiklerini ifade eden Trakya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu, “Üniversite olarak bölgemiz, ülkemiz ve tüm Balkanlar’a karşı sorumluluklarımızın bilincindeyiz ve bu bilinçle gece gündüz çalışmaya devam ediyoruz. Sorumluluklarımızı yerine getirirken, kalite çıtamızı her geçen gün daha da yukarıya taşıyacak adımlar atıyoruz. Ne mutlu bize ki ortaya koyduğumuz emek ve gerçekleştirdiğimiz çalışmalar karşılıksız kalmıyor. Hem hasta ve çalışan memnuniyeti açısından hem de belgelendirme kuruluşları nezdinde, bu çabamızın karşılığını görmek bizim için memnuniyet verici. Ulaştığımız başarılı sonuçlar daha da büyük adımlar için en önemli motivasyon kaynağımız. Hastanemizin, uluslararası nitelikte bir kalite yönetim sistemi olan ISO 9001:2015 Kalite Belgesi'ni almaya hak kazanması, çok önemli ve değerli bir gelişme. Bu belgenin getirdiği sorumlulukla daha da büyük hedeflere ilerlemeye devam edeceğiz. Süreçte emeği geçen tüm hocalarımıza ve çalışanlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. ” dedi.

Konuyla ilgili bilgi veren Trakya Üniversitesi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Abdullah Taş ise “Kalite politikalarında devam eden değişime ve gelişmelere her dönemde açık olan hastanemiz, sürekli iyileştirmeler aracılığıyla, çalışan ve hasta memnuniyetini temel alan hizmet anlayışı doğrultusunda kalite yolculuğuna devam edecek. Hedefimiz, hastanemizin hizmet kalitesini her anlamda, her geçen gün daha da artırmak. Aldığımız belge, bu anlayışımızın en somut göstergelerinden biri. Kalite Yönetim Direktörü Prof. Dr. Enis Uluçam başta olmak üzere bu süreçte emek veren tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim.” dedi.

Bu içerik 13.11.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 1167 kez okundu.