GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ RESİM-İŞ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNDEN ANA SANAT ATÖLYE SERGİSİ

Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Eğitimi Öğretmenliği 4. Sınıf öğrencileri tarafından hazırlanan “Ana Sanat Atölye VI” Sergisi açıldı. Açılışa Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevinç Maden, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Başkanı Doç. Dr. Aylin Beyoğlu, Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Dinçeli ve Eğitim Fakültesi öğretim üyeleri ve öğrencileri katıldı.

Açılışta konuşan Doç. Dr. Aylin Beyoğlu “Tamamı öğrencilerimizin çalışmalarından oluşan bugünkü sergimiz, öğrencilerimizin yaklaşık bir dönemlik emeklerinden oluşuyor. Gerçekleştirdiğimiz atölye çalışmalarımızda, öğrencilerimizin bilgi, beceri, bilimsel düşünme ve yaratıcı yeteneklerini geliştirmeyi amaçlıyoruz. Bu sergide yer alan eserler bu çalışmaların neticesini yansıtıyor. Sergimizde, öğrencilerimiz kendilerine özgü oluşturdukları figürleri ve kompozisyonları sergiliyorlar. ” dedi.

Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevinç Maden “Akademik kadromuz ve sanat atölyeleri olanaklarımızla teorik eğitimin yanı sıra öğrencilerimizin temel bilgi ve becerilerini geliştirmeyi amaçlıyoruz. Öğrencilerimizin, Trakya Üniversitesi’nde aldıkları eğitimle edindikleri bilgileri topluma yansıtabilecek, çağını izleyip yorumlayabilecek ve sanatsal gelişmelere katkıda bulunabilecek nitelikte mezunlar olmaları için gayret gösteriyoruz. Bu amaçla, benzer sergilerin açılışını yapmaya devam edeceğiz. Sergiye katkıda bulunan öğrencilerimizin hepsini tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Emeği geçen hocalarımıza da teşekkür ediyorum” dedi.

Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Dinçeli “Güzel Sanatlar bölümlerinin en önemli görevi sanat üretmek ve bu ürettiklerini paylaşmaktır. Bugün ürettiğimiz eserleri sizinle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Sergide emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi. 
Açılış konuşmalarının ardından sergiye katılım gösteren öğrencilere teşekkür belgeleri takdim edildi.
Bu içerik 24.04.2019 tarihinde yayınlandı ve toplam 869 kez okundu.