ÜNİVERSİTEMİZ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ SERVİS PERSONELİ İLETİŞİM EĞİTİMİ

Üniversitemiz Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (Hastane), sağlık hizmetlerinde kaliteyi ve memnuniyeti artırma çalışmalarına devam ediyor. Hasta, hasta yakınları ve personelin memnuniyetini artırma çalışmaları doğrultusunda Üniversitemiz Hastanesi Beslenme Hizmetlerinde görevli servis personeline 28 Aralık 2017 tarihinde Hastanemiz Akademik Personel Yemek Salonu’nda Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Emel Gönenç Güler tarafından bir eğitim gerçekleştirildi. Gerçekleştirilen eğitime Üniversitemiz Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Abdullah Taş, Hastane Müdürü Nevzat Üstün, Gıda Yüksek Mühendisi Tuğba Şayin Sert ve eğitim alan 30 servis personeli katıldı.

Eğitim kapsamında Üniversitemiz Hastanesi beslenme hizmetlerinde görevli 30 personele Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Emel Gönenç Güler tarafından sağlık hizmetlerinde kalite ve memnuniyeti artırma çalışmaları kapsamında “Hasta-Personel İletişim Stratejileri” başlıklı bir sunum gerçekleştirildi. Sunumunda servis personelinin hasta ve yakınları tarafından veya hasta/hasta yakının hizmet personeli tarafından doğru anlaşılmasını sağlayacak bilgi, deneyim, duygu ve düşünce ile etkili iletişim becerileri hakkında bilgiler veren Doç. Dr. Emel Gönenç Güler, “İletişim dokunmak demektir. Hastalara yalnızca yemek değil, beraberinde şifa verdiğinizi de unutmayın.” dedi.

Üniversitemiz Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Abdullah Taş, “Hastanemizde hasta, hasta yakınları ve personele yönelik hizmetlerde kalitenin artırılması çalışmalarının bir devamı olarak Üniversitemiz Hastanesinde görevli servis personeline yönelik bir eğitim gerçekleştirmeyi planladık. Bu konudaki misyon ve vizyonlarımız doğrultusunda daha önce aşçılık ile ilgili bir sertifasyon programımız olmuştu. Hastanemizde kaliteyi artırmak adına bu yönde çalışmalar yapmaya devam edeceğiz. Düzenlenen eğitim programı kapsamında katkılarından dolayı Öğretim Üyemiz Doç. Dr. Emel Gönenç Güler’e teşekkür ederim.” dedi.

Eğitimin ardından servis personeline katılım sertifikaları takdim edildi.

Bu içerik 28.12.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 2823 kez okundu.